Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. december 23., hétfő 11:51 |
A Mary Kay inspiráló szerepet játszik a 2020-as tavaszi/nyári divatheteken Európában (1. rész) |
|
Dallas, 2019. december 23., hétfő (Business Wire/OTS) - A Mary Kay sminkmesterei öt országban, 173 divatbemutatón adtak ízelítőt a 2020-as tavaszi/nyári szépségápolási trendekből. A Mary Kay Inc. továbbra is meghatározó szerepet játszik a szépségápolási ágazatban az ukrán és fehérorosz divathéttel, az oroszországi Mercedes-Benz divathéttel és a Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban megrendezésre kerülő pozsonyi divatnapokkal való hosszú távú együttműködése révén. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20191219005838/en/
"A szépségiparban elismert innovátornak számító Mary Kay és vezető
szépségápolási szakértői ízelítőt adtak a 2020-ban Európában
megrendezésre kerülő divathetek során a kifutókon várható
trendekből" - nyilatkozta Tara Eustace, a Mary Kay európai régióért
felelős elnöke. "A divathetek kifutói tökéletes alkalmat kínálnak az
inspiráló ötletek megosztására és innovatív megoldásaink
bemutatására a divatvilág többi szereplőjének, valamint a legújabb
sminkelési trendek megismertetésére ezekben az országokban."
Tervezők, véleményvezérek, hírességek, sminkmesterek,
szépségápolási bloggerek és divatlapok szerkesztői vettek részt azon
az öt rendezvényen, amelyeken a Mary Kay a 2020-as tavaszi/nyári
szezon divatheteinek hivatalos szépségipari partnereként volt jelen.
"A Mary Kay Global Design Studio-t több mint 10 évvel ezelőtt
hoztuk létre azzal a céllal, hogy a divatágazat különféle
szereplőivel szerte a világon létrejövő együttműködés révén
hozzájáruljunk az új szépségápolási trendek kialakításához, az
innováció elősegítéséhez és a kreativitás és az egyediség
támogatásához" - mesélte Sheryl Adkins-Green, a Mary Kay Global
Design Studio marketing igazgatója és kreatív és inspirációs
vezetője. "A divathetek során a sminkmesterek a Mary Kay-jel
együttműködve meghatározták a következő szezon trendjeinek fő
irányvonalait. A szépségápolás iránt érdeklődők így megismerhetik a
2020-as tavaszi/nyári évadban a kifutókon látható sminkeket, és a
rendelkezésükre bocsátott inspiráló ötletek alapján akár ki is
alakíthatják saját egyedi sminkjüket."
A divathetek főbb eseményei:
A Mary Kay által szponzorált európai divatrendezvények sorában a
2019. augusztus 31-e és szeptember 4-e között Kijevben megrendezett
ukrán divathét (Ukrainian Fashion Week [UFW]) volt az első. MartElle
vezető sminkmester művészeti irányításával egy 40 szakértő
sminkesből álló csapat (akik ugyanakkor a Mary Kay független
szépségápolási tanácsadó munkatársai is) megtervezte a 30 ukrán
divattervező kreációit bemutató modellek megjelenését, és 350
különféle sminket készítettek el a kifutón megjelenő modelleken az
UFW során. A divatshow-k egyike egy exkluzív rózsaszín melltartó
kapszula kollekciót bemutató, a mellrákkal diagnosztizált nők
támogatása érdekében a Mary Kay Ukraine és a Ke?sme fehérneműmárka
együttműködésében létrejött rendezvény volt. Az exkluzív kollekció
értékesítéséből befolyó összeg tíz százalékát adományként egy, a nők
egészségét és jóllétét támogató ukrán nonprofit szervezet kapja meg.
A következő eseményre, a Mercedes-Benz nevével fémjelzett pozsonyi
divatnapokra szeptember 16-a és 19-e között került sor Pozsonyban,
illetve október 5-e és 6-a között Prágában. A tavalyi divatnapokhoz
hasonlóan a rendezvény hivatalos sminkese idén is a Mary Kay
Slovakia volt. A kifutón látható modellek lélegzetelállítóan
gyönyörű sminkjei a vállalat sminkmestereinek érdeme volt, akik a
show színfalak mögötti világát bemutató Fashion TV adásokban is
szerepeltek. A Mary Kay globális szépségápolási nagykövete, Luis
Casco ötletein alapuló "Sparkling Pewter" (Csillogó ón), "Sultry
Glam" (Perzselő bűbáj) "Sweet Champagne" (Édes pezsgő) és "Garnet
Gold" (Gránátszínű arany) fantázianevet viselő sminkek a divatnapok
kedvenceivé váltak. A 2019-es divatnapok utolsó rendezvényére
december 17-én, Pozsonyban került sor.
A Mercedes-Benz szponzorálásával megrendezett oroszországi
divathét, a Mercedes-Benz Fashion Week Russia (MBFW Russia)
hivatalos sminkesének szerepét már 7 éve (13 egymást követő
szezonban) minden alkalommal a Mary Kay Russia tölti be. Az október
15-e és 19-e közt zajló, legjelentősebb kelet-európai
divatrendezvénynek számító MBFW Russia helyszínéül Moszkva szolgált.
Luis Casco és Andrej Silkov sztársminkes közösen dolgozta ki az
összesen 119 bemutató közül 109 show sminkjeit, és a színfalak
mögött dolgozó sminkes csapat tagjai a Mary Kay Russia független
szépségápolási tanácsadói közül kerültek ki. A Te Amo Couture
divatbemutató ámulatba ejtően gyönyörű sminkjei is Casco és Silkov
együttműködéséből születtek.
A Mary Kay támogatásával megvalósult, sikeres kelet-európai
divathétszezon utolsó eseménye a 2019. október 17-e és 20-a közt
Minszkben megrendezett fehérorosz divathét (Belarus Fashion Week
[BFW]) volt. A Mary Kay már egymás után hét szezonban töltötte be a
BFW hivatalos sminkesének szerepét. A Mary Kay Belarus független
szépségápolási tanácsadóiból összeállított sminkes csapat 650 modell
sminkjét készítette el a divathéten, és nem kevesebb, mint 500
"átalakítást" hajtott végre Alexander Kiryniuk mesterkozmetikus
irányításával, aki a szezon trendjeit is bemutatta a közönségnek.
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. december 23., hétfő 11:51 |
A Mary Kay inspiráló szerepet játszik a 2020-as tavaszi/nyári divatheteken Európában (2. rész) |
|
Dallas, 2019. december 23., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…
Több mint 55 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a
nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését
akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését
tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson
ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan
termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul
annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a
felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független
szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti
termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek
tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási,
dekorkozmetikai termékek és illatszerek előállítása iránt. A Mary
Kay elkötelezett a nők és családjuk szerepvállalásának támogatása
iránt, és ennek érdekében szerte a világon együttműködik különféle
szervezetekkel, főként olyan területekre összpontosítva
erőfeszítéseit, mint a rákkutatás, valamint a családon belüli
erőszak áldozatainak védelme, a közösségi életterek szépítése és a
gyermekek támogatása álmaik elérésében. Mary Kay Ash eredeti
elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és
ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs
egy lépéssel közelebb juttatja cégünket. További információkért
látogasson el honlapunkra a következő internetes címen: MaryKay.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20191219005838/en/
Kapcsolat:
Mary Kay Inc. Corporate Communications marykay.com/newsroom 972.687.5332 or media@mkcorp.com Forrás: Mary Kay
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|