Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2024. április 25., csütörtök 15:00 |
A toborzás új hulláma: A social media ismét tarol! |
|
Budapest, 2024. április 25., csütörtök (OTS) - A növekvő verseny és az online trendek gyors változása miatt a közösségi média egyre fontosabb szerepet játszik a toborzásban a hagyományos álláshirdetésekkel szemben. Az Aberdeen Group kutatása szerint a 18-34 éves korosztály 73%-a(1) már a social media felhasználásával találta meg legutóbbi állását. Az eredmények az online automatizáló platformok növekvő jelentőségét mutatják, amely tendencia csak folytatódni látszik a jövőben. |
A legújabb folyamat-automatizáló megoldások már hatékonyan
használják a közösségi felületeket is, és a különböző platformok
összekapcsolásával egyszerűsítik le a munkaerő keresést. A Zapier és
más hasonló automatizációs felületek toborzási területen való
használatához még szükséges némi HR szaktudás, létezik azonban már
olyan toborzó platform, amely segítségével bárki számára gyerekjáték
a munkaerő keresés. A MelonAppal könnyedén és gyorsan indítható
toborzó kampány a legtöbb állásportálon, LinkedInen és Facebookon,
bármely pozícióra.
A LinkedIn és a Facebook növekvő népszerűsége miatt a közösségi
média felületeken való álláskeresés nem csupán a munkaerőpiac
legfiatalabb Z generációs tagjaira jellemző, a Szent István Egyetem
és a Debreceni Egyetem kutatása szerint ugyanis az Y generáció több
mint fele, 56,6%-a használja erre a célra a social mediát. A
Facebook a legnépszerűbb közösségi média platform álláskeresésre,
amit a LinkedIn és az Instagram követ(2).
Új módszer a toborzásra
A magyar munkaerőpiac igényeire optimalizált MelonApp hamar
felismerte a közösségi média erejét a munkaerő-toborzásban, és az
álláshirdető portálok mellett a social media felületeket is
beépítette toborzó rendszerébe. Legújabb 'Social boost' névre
hallgató álláshirdető kampányuk szinte az összes közösségi média
platformon - köztük a LinkedIn, a Facebook, az Instagram és a Reddit
felületeken - biztosít célzott és kiemelt megjelenést. A
szolgáltatás minden olyan munkaerőhiánnyal küzdő magyar kis- és
középvállalkozás számára nyújt segítséget, akik gyorsan és
hatékonyan szeretnének új munkaerőt toborozni HR szaktudás nélkül,
mindemellett pedig HR szakemberek százainak biztosít megfelelő
jelölteket toborzási kampányokhoz.
A jövőt kétségkívül a MelonApphoz hasonló időt, energiát és
költséget megspóroló okos megoldások jelentik, mint ahogyan az élet
számtalan más területén is tapasztaljuk, legyen szó parkolásról,
utazásról vagy ételrendelésről.
(1)
https://www.forbes.com/sites/gradsoflife/2018/01/18/social-recruiting-is-growing-are-you-prepared/?sh=818eb139cae8 (2)
https://docplayer.hu/68658213-Az-y-generacio-es-az-allaskereses-y-generation-and-the-job-seeking.html
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|