OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 29. hétfő
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2023. november 30., csütörtök 11:32

A Wella Company évfordulója alkalmából három egymást követő év növekedési lendületét mutatja (1. rész)
    New York & Genf, 2023. november 30., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Wella Professionals és az O·P·I világszerte első helyet értek el a professzionális hajfestés (Salon Color) és a professzionális körömápolás (Salon Nail) területén -- A vállalat közzétette a 2022-es környezeti és társadalmi hatásjelentését

        Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes tartalmat itt találja: https://www.businesswire.com/news/home/20231129473172/hu/

A Wella Company, a szépségápolási ipar 100 milliárd dolláros haj- és körömápolási szegmensének innovatív globális vezetője ma ünnepelte független vállalatként való működésének harmadik évfordulóját, amely széles körű, márkák, kategóriák és földrajzi területek között kiegyensúlyozott növekedést mutat. A Wella Company változatlan árfolyamon magas, egyszámjegyű növekedést ért el a június végén lezárult 2023-as pénzügyi évben (FY23), és megszilárdította pozícióját az ágazat egyik leggyorsabban növekvő vállalataként. A Wella Company ikonikus professzionális és kiskereskedelmi forgalomban kapható haj-, köröm- és szépségápolási márkáit felölelő portfóliójába a Wella Professionals, az O·P·I, a ghd, a Briogeo, a Nioxin, a Sebastian Professional és a Clairol tartoznak.

2020-as megalakulása óta a Wella Company mind a fejlett, mind a feltörekvő piacokon évről évre növekedésről számolt be. Vezető professzionális hajfesték-márkája, a Koleston Perfect (KP) sikerének nyomdokában, amely a 2023-as pénzügyi évben világszerte másodpercenként 1,5 tubust értékesített, a vállalat a világ első számú professzionális hajfesték márkájává vált, és további befektetéseket folytat, hogy ezáltal erősítse alaptevékenységét a hajápolás bővítése, valamint a köröm- és szépségápolási portfóliója révén. A vállalat emellett a piaci növekedés több mint kétszeresével növelte e-kereskedelmi értékesítéseit azáltal, hogy vezető e-kommunikációs kiskereskedőkkel köt partnerségeket, elsősorban digitális márkaépítésbe fektet be, valamint folyamatosan javítja a felhasználói élményt saját tulajdonú WellaStore eComm platformján, hogy megfeleljen a fodrászszalonokban dolgozó szakemberek igényeinek.

"A 2023-as évet tekintve kezdjük felismerni a portfóliónkban végrehajtott sikeres márkaátalakítások és az áttörést jelentő innovációk előnyeit. Azt is látjuk, hogy üzleti tevékenységünk érett, és különböző csatornákon és piacokon át terjeszkedik. Minden márkánk és földrajzi területünk a kategóriáját megelőzve növekszik, ami annak a jele, hogy óriási lehetőségeket lehet még kiaknáznunk" - mondta Annie Young-Scrivner, a Wella Company vezérigazgatója. Hozzátette: "A 2023-as pénzügyi évben növeltük árbevételünket és nyereségességünket, illetve bővítettük piaci részesedésünket, és arra számítunk, hogy a 2024-es pénzügyi év is ezt a növekedési pályát fogja követni."

Az áttörő innovációk és a modernizált márkaélmények érik el a legnagyobb részesedést

A Wella Professionals mellett, amely a világ első számú professzionális fodrászszalonokban használt hajfesték márkája letti, az O·P·I a világ első számú professzionális körömápolási márkáját tudhatja magáénak. Ezenkívül a Wella Company márkaportfóliója az első helyen áll a professzionális hajápolás területén Brazíliában, a vállalat egyik legdinamikusabban növekvő piacán. A vállalat innovációi több területen is szabadalmaztatott technológiával büszkélkednek, miközben tovább erősítik a márka portfóliójának megjelenését és élményét.

     -    A fogyasztók hajkárosodással kapcsolatos legfőbb aggodalmára válaszolva a Wella Company forradalmi hajtermék-innovációkat mutatott be, amelyek mind a gyorsaság, mind a teljesítmény eredményeit ötvözik. A Wella Professionals Ultimate Repair termékcsaládja a Miracle Hair Rescue termékével, egy szabadalmaztatott, öblítést nem igénylő hajpakolás, amely 90 másodperc alatt képes visszafordítani a haj külső és belső károsodását. Az Ultimate Repair a Wella Professionals belépőjegye a presztízs hajápolási szegmensbe, és a mai napig a vállalat egyik legsikeresebb hajápolási terméke. Alig néhány hónapos piaci jelenlétet követően az Ultimate Repair gyorsan növeli részesedését mind a fodrászszalonokban, mind a presztízs-kiskereskedelmi forgalomban. A fodrászszalonokban igény szerint felmerülő szolgáltatások kiegészítéseként a Shinefinity professzionális hajfényező termék, amely a tavalyi évben kategóriája új belépőjeként szerepelt, továbbra is a fokozatos növekedés hajtóereje. A márka széles népszerűségének köszönhetően ma már több mint 40 árnyalattal rendelkezik a világ több mint 30 piacán.

     -    A Wella Professionals felfrissítette csomagolását hajápoló termékcsaládjában, beleértve a samponokat és balzsamokat is, ami világszerte hozzájárult a kétszámjegyű bevételnövekedéséhez.

     -    A ghd, a világ egyik vezető szépségápolási márkája, és az Egyesült Királyság első számú, a szakemberek által ajánlott hajformázó márkája, a ghd Duet Style bevezetésével új kategóriát hozott létre a nedves és a száraz haj ápolására. A Duet Style az első, 2 az 1-ben nedves és száraz hajformázó, amely hőkárosodás nélkül és 45%-kal kevesebb energiafogyasztással egyszerre szárít és formál. Februári bevezetése óta a ghd Duet Style a márka 3. legkelendőbb terméke a Platinum+ és Gold hajformázók mögött. (folyt.)



2023. november 30., csütörtök 11:32

A Wella Company évfordulója alkalmából három egymást követő év növekedési lendületét mutatja (2. rész)
    New York & Genf, 2023. november 30., csütörtök (Business Wire/OTS) -

        -    A fejbőrápolás növekvő tendenciájára reagálva a Wella Company két kiválóan teljesítő terméket vezetett be. A Nioxin Ultimate Power Serum egy rendkívül hatékony, öblítést nem igénylő fejbőrápolószer, amely a haj gyökerétől kezdve erősíti és javítja a hajgyökereket. Az egyik online forgalmazónál májusban bemutatott Nioxin Ultimate Power Serum kétszámjegyű növekedést ért el Észak-Amerikában. Az Ultimate Power Serum új felhasználókat vonz, mivel a vásárlók 93%-a első alkalommal használja a Nioxin márkát. A termékértékelések jól mutatják a preferenciákat, mert míg az egyik webhelyen az értékelők 91%-a ajánlaná a terméket az ismerősének, addig egy másik webhelyen a véleményírók több mint fele adott 5 csillagos értékelést róla.

     -    A Briogeo, a díjnyertes, teljesen természetes, inkluzív hajápoló termékcsalád januárban a fejbőrápoló kategóriába lépett a Destined for Density, holisztikus fejbőr és hajápoló rendszer bevezetésével, amely növeli a haj sűrűségét a dúsabb, teltebb, egészségesebb hajért. A mai napig a kollekció - amely hajdúsító szérumot, sampont, balzsamot és kiegészítőket tartalmaz - a márka legerősebben és legjobban teljesítő termékbevezetése volt. A kiemelkedően teljesítő, Density Serum hajdúsító szérum a termékbevezetés során a márka első számú terméke lett Észak-Amerikában egy presztízs szépségápolási termékforgalmazónál.

     -    A Clairol az It's So Me kampányban bemutatott legendás otthoni hajfesték-márkát is megújította annak a több éves erőfeszítésnek a részeként, amely a Clairolt az otthoni hajfestést alkalmazók új generációjának mutatta be. Az It's So Me a teljes Clairol portfóliót, a hagyományos márkáktól kezdve, mint a Nice 'n Easy tartós hajfesték, a 2023-as új innovációkig felöleli: a Natural Instincts Bold és a Blonde It Up Crystal Glow hajszínezőket, valamint a Root Touch Up Spray 2 az 1-ben hajsprét. Ezek a kezdeményezések hozzájárultak ahhoz, hogy a kiskereskedelmi hajápolási üzletág az Egyesült Államokban a 2023 szeptemberével zárult elmúlt 6 hónapban rekordszintű, 13,5%-os részesedést, (ii) és több mint 10 hónapos egymást követő részvénynövekedést érjen el.(iii)

     -    Az O·P·I ebben az évben számos kiemelkedő újítást vezetett be, amelyek a YA-val szemben +4 részvényponttal növelték az O·P·I rekord piaci részesedését (iv) az Egyesült Államok prémium forgalmazói piacán, valamint +2 részvényponttal növelték a YA-val szemben az Egyesült Államok élelmiszer- és gyógyszeripari tömegáru szegmensében a körömfestékek és ápolószerek kategóriában. (v) A márka világszerte mind a kiskereskedelmi, mind pedig a professzionális csatornákon egyre nagyobb részesedést szerez magának.(vi) Az O·P·I Repair Mode, egy szabadalmaztatott műkörömrögzítő kezelés, amely 6 nap alatt belülről javítja a köröm sérüléseit, a prémium árszegmens egyik fontos új belépő terméke, amely túlteljesítette az első évre vonatkozó értékesítési előrejelzését. Egy másik kulcsfontosságú termékindítás az Egyesült Államokban az O·P·I xPRESS/ON Press-On Nails, amely sikeresen lépett be a legmagasabb köröm és műköröm növekedési szegmensbe. Az O·P·I x Barbie The Movie idei tavaszi kollekciója volt az eddigi legnagyobb körömápolási partnerség 2023-ban az Egyesült Államok élelmiszer- és gyógyszeripari tömegáru piaci szegmensében. (vii) Emellett a márka első természetes körömlakkja, az O·P·I Nature Strong a teljes Naturals kategória 35%-át megkaparintva továbbra is növeli részesedését az Egyesült Államok élelmiszer- és gyógyszeripari tömegáru szegmensében, (viii) és a 2023-as eladásai az USA prémium kiskereskedelmi ágazatában a vezető természetes tömegpiaci körömmárkának több mint kétszeresét érték el. (ix)

A Wella Company ma közzétette beiktató környezeti és társadalmi hatásjelentését

A Wella Company a mai napon közzétette 2022-es környezeti és társadalmi hatásjelentését, az első mért elemzést a vállalat azon erőfeszítéseiről, hogy termékein keresztül pozitív hatást gyakoroljon az emberekre és a bolygóra. A legfontosabb pontok a következők:

     -    Emberek: 2023-ban a Wella Company sikeresen bevezette a We Own Our Way (WOW) széleskörű munkavállalói tulajdonosi programot, amely biztosítja, hogy a Wella Company minden alkalmazottjának pénzügyi érdeke legyen a vállalat jövőjében. Ezzel a Wella Company alkalmazottai minden szinten lehetőséget kapnak a vagyonteremtés előnyeinek kiaknázására, amennyiben a Wella Company sikeres. (x) A sokszínűség, a méltányosság, a befogadás és az összetartozás (DEIB) terén tett előrelépéseknek köszönhetően a vállalat 59%-ra növelte a nők arányát a globális alkalmazottak körében, és 58%-ra az igazgatótanácsban. A vállalat egy évvel a kitűzött cél előtt minden szinten teljesítette a 100 százalékos nemek közötti fizetési egyenlőség melletti elkötelezettségét.

     -    Bolygó: A Wella Company, amely elkötelezett a szénlábnyom, valamint a vízfelhasználás és -pazarlás csökkentése mellett, 2022-ben 10%-kal csökkentette az 1-2. szintű szén-dioxid-kibocsátását, és három gyára közül kettőben, valamint mind a nyolc közvetlenül ellenőrzött elosztóközpontjában sikerült elérnie, hogy zéró hulladék kerüljön a hulladéklerakókba. A társaság emellett 5,5%-kal csökkentette vízfelhasználását és három gyárának mindegyikében 13,7%-kal csökkentette a keletkezett hulladék mennyiségét. (folyt.)



2023. november 30., csütörtök 11:33

A Wella Company évfordulója alkalmából három egymást követő év növekedési lendületét mutatja (3. rész)
    New York & Genf, 2023. november 30., csütörtök (Business Wire/OTS) -

        -    Termékek: Az elért eredmények között szerepel, hogy a termékösszetevők térfogatának 80%-a biológiailag lebontható, az összes csomagolás 77%-a pedig újrahasznosítható, újrafelhasználható vagy újratölthető. A vállalat emellett folytatja az egész portfólióra kiterjedő átállást az újrahasznosított anyagokból készült csomagolásra, beleértve az alumínium csöveket, papírdobozokat és kupakokat.
"Úgy gondoljuk, hogy fiatal vállalatként a megfelelő lendülettel haladunk előre a környezeti és társadalmi hatások terén, és becsületesen és céltudatosan teljesítjük a kitűzött ambícióinkat" - árulta el Hilary Crnkovich, a Wella Company kommunikációs és fenntarthatósági igazgatója.


Amit a Wella Company-ról tudni érdemes

A Wella Company a világ egyik vezető, innovatív szépségápolási vállalata, amely ikonikus, több mint 140 éves múltját és iparági szakértelmét a feltörekvő kategóriavezető és gyorsnövekedésű vállalattá váló státuszával ötvözi. 2020 óta a Wella Company lendületet ad üzletünk és márkáink átalakulásának, hogy a szépségipar egyik leggyorsabban növekvő vállalatává váljunk. Vezető professzionális és kiskereskedelmi haj-, köröm- és szépségápolási márkáinkból álló portfóliónkban olyan márkák szerepelnek, mint a Wella Professionals, az O·P·I, a ghd, a Briogeo, a Nioxin, a Sebastian Professional és a Clairol. A Wella Professionals a világ első számú professzionális fodrászszalonokban használt festékmárkája, (xi) az OPI pedig világszerte az első számú professzionális körömápolási márka. Azzal az ambícióval hajtva, hogy az ágazat legjobb szépségipari vállalatává váljunk, márkáinkon keresztül inspiráljuk a fogyasztókat és a szépségápolási szakembereket valódi énjük kimutatására, megérzésére és megvalósítására. A termékalkotási folyamatot a tudomány, a technológia és a művészet szigorú kombinálásával közelítjük meg, hogy olyan teljesítmény-vezérelt termékeket fejlesszünk ki, amelyeket gyakran a legendás Wella által szabadalmaztatott technológia különböztet meg.

Vállalati értékeink alapján arra törekszünk, hogy termékeink révén pozitív hatást gyakoroljunk az emberekre, bolygónkra és társadalmunkra, és fenntartható növekedést biztosítsunk minden érdekcsoport számára. Büszkén támogatjuk a fodrászszalon-ágazatot és az általunk kiszolgált művészeket és hajszobrászokat a 127 országban, ahol tevékenykedünk. Nap mint nap hatással vagyunk egy több mint 91 millió szépségrajongóból és iparági szakemberből, közösségi influenszerekből, nagykövetekből, követőkből, alkalmazottakból, ügyfelekből és beszállítókból álló sokszínű közösségre szerte a világon. Ez a mi Wella családunk. Azon meggyőződésünk, hogy ha jobban cselekszünk, mi magunk is jobbá válunk, irányítja üzletünket, valamint környezeti és társadalmi fejlődésünket. Folytatva utunkat termékeink fenntartható fejlesztésére, a környezetre gyakorolt hatásunk csökkentésére és egy olyan kultúra kialakítására, amelyben minden alkalmazott tulajdonosként fektet be közös sikerünkbe, biztosítjuk a Wella Company virágzását a következő generációk számára. További információkért a Wella Company-ról látogasson el honlapunkra: www.wellacompany.com és kövessen minket a LinkedIn -en és az Instagram-on.

(i) A Wella Master Brand dollárban történt értékesítései alapján a 2022-es fodrászszalon hajápolási tanulmányban a Kline által közzétett hajfestő termékek kategóriájára vonatkozóan

(ii) Forrás: Nielsen, 2023. szeptemberéig lezárult utolsó 6 hónap

(iii) Forrás: Nielsen adatbázis, 2023. október 28-ával bezáróan mostanáig

(iv) Forrás: US NPD 2023 január - szeptember

(v) Forrás: Nielsen Discover 52 2023. november 4-ével bezáróan

(vi) Forrás: Euromonitor and Kline 2022-es év

(vii) Forrás: Nielsen Discover 2023. január-október 31

(viii) Forrás: Nielsen Discover 52 2023. november 4-ével bezáróan

(ix) Forrás: US NPD 2023 január - szeptember

(x) A We Own Our Way (WOW) program egy pénzügyi juttatási program, amelyet a Wella Company többségi tulajdonosának, a KKR, Inc. teljes tulajdonjogának sikeres átadása után fizetnek ki. Ebben személyes pénzügyi hozzájárulás nélkül minden jogosult alkalmazott rész vesz.

(xi) A Wella Master Brand dollárban történt értékesítései alapján a 2022-es fodrászszalon hajápolási tanulmányban a Kline által közzétett hajfestő termékek kategóriájára vonatkozóan

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20231129473172/hu/

Kapcsolatok
Médiakapcsolatok:
Hilary Crnkovich
646-217-1700
Hilary.crnkovich@wella.com

Alix Dunn
203-722-9591
Alix.dunn@wella.com


Forrás: Wella Company


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.