OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. február 21. szerda
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. december 1., csütörtök 13:52

A NielsenIQ új jelentést adott ki, amely a fenntarthatóságnak a csomagolt fogyasztási cikkek iparára gyakorolt hatásával foglalkozik
    Chicago, 2022. december 1., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az éghajlatváltozás a következő öt évben az üzleti modellek átgondolására és átalakítására fogja kényszeríteni a vállalatokat - A NielsenIQ ma új jelentést adott ki "A fenntarthatóság változó klímája" (The Changing Climate of Sustainability) címmel, amely az éghajlatváltozásnak a csomagolt fogyasztási cikkek iparára gyakorolt hatásával foglalkozik. A következő öt évben az irányítás és a költségek várhatóan arra kényszerítik majd a gyártókat, a márkákat és a kiskereskedőket, hogy átalakuljanak, és a rövid és hosszú távú kockázatok csökkentése érdekében valódi, fenntartható üzleti modellek mellett kötelezzék el magukat.

    "A fenntarthatóság, mint egy lassan égető prioritás, már egy ideje szerepel a vállalatok napirendjén, ahol egyes vállalkozások proaktív döntéseket hoztak annak érdekében, hogy megelőzzék a többieket, mások pedig kivárnak" - mondja Regan Leggett, a NielsenIQ jövőtervezésért felelős vezetője. "A kirobbanó energiaköltségek, a terméskiesések és az ellátási lánc megszakadása mind arra kényszerítik a vállalatokat, hogy jövőbiztossá alakítsák meglévő üzleti modelljeiket, vagy elviseljék a bizonytalanságot és a megnövekedett költségvonzatokat."

Az ellátási lánc kihívásai, az inflációs nyomás és az óvatos fogyasztói költekezési szándékok közepette a jelentés azt jelzi, hogy a fogyasztók tájékozottabbak a fenntarthatóságról, és vállalati fellépést, illetve elszámoltathatóságot követelnek. Az új jelentés kulcsfontosságú területekkel foglalkozott, többek között a következőkkel:
     1.    Hogyan forgatják fel az éghajlatváltozás hatásai miatt kirobbanó költségek a meglévő üzleti modelleket?
     2.    Milyen lendületet ad a fokozódó irányítás és szabályozás a fenntarthatóságnak?
     3.    Hogyan változik a fogyasztói hangulat a "jó, ha van" helyett a döntéshozatal új alapvonalává?
     4.    Milyen szerepet játszanak a különböző érdekelt felek a fenntarthatósági menetrend előmozdításában? Kiben bíznak a fogyasztók? És milyen módszerekkel segíthetik a vállalatok a fogyasztókat a fenntarthatóbb döntések meghozatalában?
     5.    Hogyan néz ki a fenntarthatóság jövője a kiskereskedők, a márkák, a fogyasztók és a kormányok számára?
     6.    Milyen lépéseket kell tenniük a vállalatoknak most, hogy megfeleljenek a jövőbeni céloknak és a kormányok által tett ígéreteknek?

"A fogyasztóknak segítségre van szüksége a fenntartható élethez és fogyasztáshoz, azonban nem minden vállalat rendelkezik fenntartható gyakorlattal" - állítja Nicole Corbett, a NielsenIQ gondolatvezetésért felelős alelnöke. "Az elmúlt évtizedben a fogyasztók zöld forradalmat követeltek, amely nem valósult meg, és a zöldmosás, valamint a márkák és a kiskereskedők tétlensége miatt a fogyasztók eltérő mértékben bíznak abban, hogy e szereplők teljesítik fenntarthatósági ígéreteiket."

A fenntarthatóságot övező változó klíma kritikus pillanathoz érkezett, és a következő öt év drámai változást fog hozni, ahogy a vállalatok átalakulnak, hogy megfeleljenek az új igényeknek, irányelveknek és az üzleti élet realitásainak. A proaktív és őszinte vállalatok hiteles fellépése stratégiai előnyt fog jelenteni, mivel az iparágak küzdenek a követelmények teljesítése és a fenntartható erőfeszítések előírása érdekében.

A legfrissebb jelentés részleteiért látogasson el a következő oldalra: https://nielseniq.com/global/en/insights/analysis/2022/the-changing-climate-of-sustainability-has-reached-a-critical-moment/

Amit a NielsenIQ-ról tudni érdemes

A NielsenIQ egy globális információs szolgáltató vállalat, amely a fejlődő globális, omnichannel fogyasztók leginkább összekapcsolt, legteljesebb és legmegfelelőbb megértése révén biztosítja a fogyasztói és kiskereskedelmi mérések aranystandardját. A NielsenIQ a bizalom forrása az általunk kiszolgált iparágak számára, és úttörő módon határozza meg a fogyasztói és kiskereskedelmi mérések következő évszázadát. Adataink, összekapcsolt betekintéseink és prediktív elemzéseink optimalizálják a csomagolt fogyasztási cikkek (CPG) és a kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez, és elősegítik növekedésüket.

A NielsenIQ, az Advent International portfólióvállalata több mint 90 piacon tevékenykedik, és a világ lakosságának több mint 90%-át lefedi. További információért látogasson el a NielsenIQ.com oldalra.

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20221129006186/hu/

Kapcsolatok
Ázsia csendes-óceáni térsége: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)
Európa, Közel-Kelet, Afrika: Sebastien Monard (sebastien.monard@nielseniq.com)
Dél-Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)
Észak-Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)


Forrás: NielsenIQ


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.