Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2022. december 1., csütörtök 13:52 |
 A NielsenIQ új jelentést adott ki, amely a fenntarthatóságnak a csomagolt fogyasztási cikkek iparára gyakorolt hatásával foglalkozik |
|
Chicago, 2022. december 1., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az éghajlatváltozás a következő öt évben az üzleti modellek átgondolására és átalakítására fogja kényszeríteni a vállalatokat - A NielsenIQ ma új jelentést adott ki "A fenntarthatóság változó klímája" (The Changing Climate of Sustainability) címmel, amely az éghajlatváltozásnak a csomagolt fogyasztási cikkek iparára gyakorolt hatásával foglalkozik. A következő öt évben az irányítás és a költségek várhatóan arra kényszerítik majd a gyártókat, a márkákat és a kiskereskedőket, hogy átalakuljanak, és a rövid és hosszú távú kockázatok csökkentése érdekében valódi, fenntartható üzleti modellek mellett kötelezzék el magukat. |
"A fenntarthatóság, mint egy lassan égető prioritás, már egy ideje
szerepel a vállalatok napirendjén, ahol egyes vállalkozások proaktív
döntéseket hoztak annak érdekében, hogy megelőzzék a többieket,
mások pedig kivárnak" - mondja Regan Leggett, a NielsenIQ
jövőtervezésért felelős vezetője. "A kirobbanó energiaköltségek, a
terméskiesések és az ellátási lánc megszakadása mind arra
kényszerítik a vállalatokat, hogy jövőbiztossá alakítsák meglévő
üzleti modelljeiket, vagy elviseljék a bizonytalanságot és a
megnövekedett költségvonzatokat."
Az ellátási lánc kihívásai, az inflációs nyomás és az óvatos
fogyasztói költekezési szándékok közepette a jelentés azt jelzi,
hogy a fogyasztók tájékozottabbak a fenntarthatóságról, és vállalati
fellépést, illetve elszámoltathatóságot követelnek. Az új jelentés
kulcsfontosságú területekkel foglalkozott, többek között a
következőkkel:
1. Hogyan forgatják fel az éghajlatváltozás hatásai miatt
kirobbanó költségek a meglévő üzleti modelleket?
2. Milyen lendületet ad a fokozódó irányítás és szabályozás a
fenntarthatóságnak?
3. Hogyan változik a fogyasztói hangulat a "jó, ha van" helyett a
döntéshozatal új alapvonalává?
4. Milyen szerepet játszanak a különböző érdekelt felek a
fenntarthatósági menetrend előmozdításában? Kiben bíznak a
fogyasztók? És milyen módszerekkel segíthetik a vállalatok a
fogyasztókat a fenntarthatóbb döntések meghozatalában?
5. Hogyan néz ki a fenntarthatóság jövője a kiskereskedők, a
márkák, a fogyasztók és a kormányok számára?
6. Milyen lépéseket kell tenniük a vállalatoknak most, hogy
megfeleljenek a jövőbeni céloknak és a kormányok által tett
ígéreteknek?
"A fogyasztóknak segítségre van szüksége a fenntartható élethez és
fogyasztáshoz, azonban nem minden vállalat rendelkezik fenntartható
gyakorlattal" - állítja Nicole Corbett, a NielsenIQ
gondolatvezetésért felelős alelnöke. "Az elmúlt évtizedben a
fogyasztók zöld forradalmat követeltek, amely nem valósult meg, és a
zöldmosás, valamint a márkák és a kiskereskedők tétlensége miatt a
fogyasztók eltérő mértékben bíznak abban, hogy e szereplők
teljesítik fenntarthatósági ígéreteiket."
A fenntarthatóságot övező változó klíma kritikus pillanathoz
érkezett, és a következő öt év drámai változást fog hozni, ahogy a
vállalatok átalakulnak, hogy megfeleljenek az új igényeknek,
irányelveknek és az üzleti élet realitásainak. A proaktív és őszinte
vállalatok hiteles fellépése stratégiai előnyt fog jelenteni, mivel
az iparágak küzdenek a követelmények teljesítése és a fenntartható
erőfeszítések előírása érdekében.
A legfrissebb jelentés részleteiért látogasson el a következő
oldalra:
https://nielseniq.com/global/en/insights/analysis/2022/the-changing-climate-of-sustainability-has-reached-a-critical-moment/
Amit a NielsenIQ-ról tudni érdemes
A NielsenIQ egy globális információs szolgáltató vállalat, amely a
fejlődő globális, omnichannel fogyasztók leginkább összekapcsolt,
legteljesebb és legmegfelelőbb megértése révén biztosítja a
fogyasztói és kiskereskedelmi mérések aranystandardját. A NielsenIQ
a bizalom forrása az általunk kiszolgált iparágak számára, és úttörő
módon határozza meg a fogyasztói és kiskereskedelmi mérések
következő évszázadát. Adataink, összekapcsolt betekintéseink és
prediktív elemzéseink optimalizálják a csomagolt fogyasztási cikkek
(CPG) és a kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb
hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez, és elősegítik
növekedésüket.
A NielsenIQ, az Advent International portfólióvállalata több mint
90 piacon tevékenykedik, és a világ lakosságának több mint 90%-át
lefedi. További információért látogasson el a NielsenIQ.com oldalra.
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20221129006186/hu/
Kapcsolatok Ázsia csendes-óceáni térsége: Tarini Mathur Kaul
(tarini.mathurkaul@nielseniq.com) Európa, Közel-Kelet, Afrika: Sebastien Monard
(sebastien.monard@nielseniq.com) Dél-Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com) Észak-Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |