2022. november 22., kedd 10:50 |
Még mindig a Facebook a legkedveltebb KKV-marketingeszköz |
|
Budapest, 2022. november 22., kedd (OTS) - Ez derül ki a Magyar Marketing Fesztivál szervezői által készített, legfrissebb, KKV Marketing Felmérés 2022 c. kutatásából, amelynek keretén belül 1300 kis- és középvállalkozás döntéshozót kérdeztek. |
A nem reprezentatív felmérés szerint a megkérdezettek 49%-a növelte
a forgalmát a 2022-es évben. A válaszadók 44%-a nyilatkozott úgy,
hogy még mindig a cégvezető foglalkozik a marketinggel. "Ez
egyébként pozitív trendfordulás, mert korábban túlnyomó részt a
cégvezetők foglalkoztak ezzel is." - mondja Miklovicz Norbert, a
kutatás vezetője.
A kutatásból kiderül, hogy 2022-ben a vállalkozások marketingjének
három fő iránya volt: Új termék fejlesztése, új marketing eszközök
és új piacok felkutatása. Bár az ajánlások és értékelések gyűjtésének fontossága erősödött a
korábbi évekhez viszonyítva, a TOP5 KKV marketing eszköz 2022-ben:
- Facebook oldal
- Facebook hirdetés
- Google Ads
- Weboldal
- SEO
A teljes kutatás: http://mpss.hu/uedy
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|